Morgondagens planer

Oj imorrn så är de grejer att göra märker jag efter kvällen.
Ska åka till Vällingby och hämta mitt paket på Stadium som jag beställt.
Paketet innehåller ett par mjukisbyxor som jag blev totalt kär i när jag såg dem.
Så hoppas de passar.
Hittade inte storlek S någonstans så körde på att jag beställer och så får jag hämta dem istället.
Kändes som ett bra drag där av mig istället för att springa runt i olika Stadium och leta verkar onödigt om man kan göra såhär. Märket på mjukisbyxorna är ju såklart favoritmärket Adidas :)
Sen tänkte jag jaga efter en träningstidning. Hehe något som jag inte brukar köpa eller nånting.
Men är intresserad av träning de är inge snack om saken.
Sen när jag hörde vad tidningen lite grann innebar så ville jag köpa en direkt :)
Sen är ju två av mina favoritkändisar med de vill jag också läsa hehe :)
Sen på kvällen ska vi käka middag hon min morbror & hans familj och snacka lite om släktträffen som kommer att vara i sommar.
Postat av: Isacs Mamma

ja men du kolla in :) de tycker jag :) finns massor att välja emellan :)



Jag hoppas du får en fin lördag! <3

2012-04-14 @ 00:12:28
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer