Träningsplaner

Träning:

Planerar träning imorrn så måste sova ordentligt :)
Tänker såhär -
Om jag äter & sover bra så är de bra att träna..
Annars så känns de nästan meningslöst om jag inte kan göra mitt bästa..
Har planerat att träna varje dag fram till 1a juni.
Ska göra en grej då.
Får skriva mer om de i efterhand.
Med utantag när man ska resa bort såklart.
Men de är inte så många dagar vi är borta så får träna hemma sen.
Skulle vara coolt att träna på gymmet på hotellet men tror inte jag kommer ha tid med de.
Vi lär vara ute och gå mycket så de får vara min träning hehe under de dagarna.

Men imorrn alltså då blir de nice musik & träning :)
Bäst att köra på när man har insperationen.
Jag gillar verkligen min insperationskälla.
Lär aldrig sluta få insperationen därifrån.
Sen blir de ju Powerwalk sen efter middagen när jag ska träffa min kompis.
Postat av: sara linnea therese

Svar: visst är den? älskar den :)

2012-04-29 @ 23:09:18
URL: http://sltr.blogg.se/
Postat av: Linda

haha ja det är roligt att hjälpa till:D och få saker.

2012-04-30 @ 10:26:16
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer