Trötter..

Trött & kort dator tid;
Blev kort tid framför datorn..
Rätt trött och så hade jag inte så mycket att göra på datorn. Så de blev beställa lite filmer sen stänga av datorn.
Egentligen rätt ovanligt att jag stängde av datorn tidigt hehe.
Brukar kunna vara inne hur länge som helst :P
Håller på och försöker vända om sovtiderna men de har inte gått så enkelt som jag har velat.
Men de går framåt.

Film;
Tänkte kolla på gårdagens avsnitt av Vampire Diaries men fastnade lite för filmen Kärleken checkar in som går nu på 4an
Men blir nog Vampire Diaries iafall.
Hehe missade lite nu när jag bloggade ifrån mobilen.

Kommentarer & Musik;
Så ni som har kommenterat så svarar jag på era kommentarer imorrn :)
Tänkte fixa lite med musiken i telefonen.
Lite onödig info för er hehe :P

 

Postat av: EMMAS!

sv: aa :D haft en bra helg?:D

2012-04-29 @ 18:02:30
URL: http://eemma.se
Postat av: Linda

Åkersberga heter det;D jag var tillsammans med en kille därifrån förut*;D

2012-04-29 @ 20:39:13
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer