Tv sen sova..

Sådär jag känner mig rätt klar för idag..
Får fortsätta imorrn med musik och allting.
Är inte 100 % nöjd än.
Men orkar inte fortsätta nu.
Så tänkte borsta tänderna sen kolla på tv.
Får se när man somnar ikväll.
Känner mig inte så trött just nu.

Imorrn är det Vakna med the voice :)
Bästa programmet att vakna till tycker jag..
Kollade på de jämt när jag gick i skolan.
Även fast jag inte behövde så vaknade jag 6.30 och kollade :)
Hehe folk i klassen tyckte jag va knäpp som vaknade så tidigt utan att jag behövde de.
Men de va ju rutin för mig..
Sen så kunde jag vakna 6.30 av mig själv så ingen idé att försöka somna om då tyckte jag.
image description

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer