Lördag..

Inatt så sov jag ingenting..
Kände mig febrig och frös och va varm så kollade på film istället.
Blev Vampire suck, I am number four & Did you hear about Morgans?.

Somnade nån timma imorse så de va iafall nånting.
Vi åkte till Bromma Blocks och kollade runt lite grann. Frukost/Lunch för mig blev de kyckling wrapGarden.
De hade inte den wrapen jag egentligen ville ha men men den va god iafall.
Sen så åkte vi till Stinsen och köpte lite grejer på City Gross bl.a Pepparkakasdumle :)
Sen köpte jag lite grejer på Apoteket;
Dentan tandsköljning, apotekets hudsalva läpp cerat & Voltaren gel för ryggen. Har lite ont i svanskotan igen.

Sen så åkte vi hem så fixade jag iordning vanilj panna cotta som efterrätt men kommer nog äta den imorrn då är den godare :)

Nu väntar jag på att Gladiatorerna ska börja finns inte så mycket mer att se.
Får se hur de är nu och hur de har ändrat. Va ju ett tag sen de gick på tv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer