Sometimes I just miss you but I can't say it out loud to you.

Igår så gjorde vi mycket hela dagen typ. Vid 9 tiden så gick vi till Barkarby och sen så åkte vi till Jakan och kollade runt lite. Köpte grejer till att göra äppelpaj :)
Och så köpte vi lunchen på Tastys supergott :)
När vi kom hem så städade jag lite grann sen så började jag baka äppelpaj med knäckigt täcke :)
Inte direkt nyttigt men vi va sugen på de så..
Inte förrens typ 15 tiden va vi klara då satte jag mig framför tvn och tog se lugnt kollade lite på OC som gick då.

De va fullt upp kanske inte låter som de men de vare för att vara mig.
Har inte ont i benen idag :/

Sen på kvällen så kollade jag på Rocky IV med Dolph Lundgren i en av rollerna.. Tänkte se Scary movie men orkade inte hålla mig vaken ovanligt men men..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer