Söndag

Idag så åkte vi till Kista centrum och kollade runt lite..
Är ju på jakt efter de där linnet som de står om i några inlägg längre ner.
Men hittade de tyvärr inte :(
Vet inte ens om de kommer komma till Sverige ens.
Får hålla utkik.
Köpte en film på Clas Ohlson iafall Wanted :)



Tog kokosglassen idag istället när jag kollade på gladiatorerna igen hehe..
När jag sitter framför datorn så kan jag inte riktigt koncentrera mig på tvn ibland..
Så kollade bara på gladiatorerna utan datorn igång :)



Väntar på att Wallander - Läckan filmen ska börja.
Har aldrig sätt nån av dem filmerna iafall inte hela så får se om den är bra..
Lär jämföra med Beck & Johan Falk filmerna eftersom jag gillar de filmerna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer