Tatuering klar..

Sådär idag blev jag helt klar med min första tatuering och jag är grymt nöjd redan nu.

Kommer garanterat bli mera nöjd när den är helt läkt.. 

Kom hem typ 22.50. Senare på kvällen går ju inte bussar och så lila ofta men men.
Nu är jag hemma och ligger inplastad & tejpad över tatueringen :)
Nu kommer de bli spännande och se resultatet sen.
Den här sittningen tog längre tid än förra då de bara va konturrerna som skulle göras. Så fick ta lite pauser då och då när jag kände för de.
Behövdes kan jag säga smärtan va värre den här gången än förra. Men den va inte rolig förra gången heller.
Men är nöjd att de är klart nu inga fler sittningar på den här tatueringen Yes :)
Som jag sa när jag va klar Yes att de äntligen va klart. Fryser lite så tänkta få upp värmen och kolla på Sex and the city sen borsta tänderna tror jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer