Tatuering

Nej nu är det inget inlägg om funderar kring tatuering.
För nu har jag kommit igång med min första tatuering.
I onsdags så va första sittningen på min första tatuering :)
Tog den största tatueringen som jag ville ha av mina ideér 
Och jag blev väldigt nöjd med resultatet änsålänge.
De är skuggning kvar också. Sen blir de en eller två sittningar med skuggningen.
Min tatuerare va inte säker på hur många sittningar de blir. 
 
Tog med mig Jeanette så jag kunde sitta och snacka och titta på henne. 
Vi snackade alla tre jag, jeanette & tatueraren så de va nice :)
Hörde inte alltid vad tatueraren sa för att de lät så mycket ifrån maskinen.
 
Hoppas jag blir grymt nöjd med resultatet, iofs så är jag redan jättenöjd nu och då är de bara konturerna som är gjorda så har inga direkt tvivel om att jag kommer blir nöjd sen :)
Men får se får se.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer