Söndag

Idag så vare lite grejer som stod på schemat som skulle göras.
Vi åkte till Media Markt bl.a där jag köpte senaste Johan Falk - Organizatsija Karayan filmen och köpte också
The Amazing spider-man som de va 50 kr rabatt på. Så tänkte jag passar på.
 
När vi va klara och hade hittat den sista saken vi behövde så hade vi varit i:
Barkarby Handelsplats 
Kista centrum,
Sollentuna centrum &
Stinsens centrum.
Vi besökte alla de där ställena i den ordningen också.
Vi hittade de vi skulle ha i Stinsens centrum så egentligen hade vi bara behövt åka dit men svårt att veta innan. 
Vi gjorde en ny upptäckt också i Kista centrum så kostar numera parkeringen 15 kr/timma istället för 10kr/timma som förut. 
 
Kommande födelsedagsfirande: 
Efter de så letade vi efter lite grejer till min Morbrors födelsedag som är nästa söndag
Gamla morbrorn fyller ju jämt så de är lite speciellt :P
Morbror frågade om jag ville hjälpa till att servera bubbel & snittar och de sa jag ja till.
Så får se hur de blir. 
 
Nu väntar jag bara på att Solsidan ska börja sen efter de är de Arne Dahl
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer