Träffa kompisar

Igårkväll så smsade Camilla och frågade om vi kunde ses idag.
Men orkade knappt svara igårkväll va så jäkla trött så jag kände mig verkligen groggy.
Så borstade tänderna och la mig tidigt för att vara mig typ 23 tiden nån gång där.
 
Men idag så vakna jag tidigt så jag kunde kolla på Vakna med The Voice.
Favorit programmet att vakna till på morronen. 
Sen så hörde Camilla av sig när hon hade vaknat som vi bestämde igårkväll.
Hon & hennes kille kom och hämtade upp mig så åkte vi till Vällingby för hennes kille skulle kolla på nån bil som han har varit intresserad av länge. 
Så han stod och beundrade den samtidigt som jag & Camilla stod och snackade om lite alltmöjligt.
Sen så åkte vi till Elgiganten för de ville kolla på lite julklappar till familjen så jag fick hänga på de.
Sen vart de Media markt efter de och där köpte jag senast släppta Johan Falk - Barninfiltratören.
Nu är de bara en kvar spännande spännande :)
Efter mitt filmhandlande så åkte vi till Pizza Hut och käkade lunch. 
Själv har jag aldrig ätit där så de va spännande och se vad de hade att erbjuda.
Har ju varit nyfiken på de stället men har inte ätit där nån gång tidigare.
 
 
När vi hade käkat lunch så drog vi till Jakobsbergs centrum och kollade runt där lite.
Sen så ville jag träffa deras odåger till katter som de hade med sig till Stockholm så vi åkte hem till Camillas pappa och så träffade jag 5 katter där. Camilla & hennes kille har 3 katter så har hennes pappa skaffat 2 katter så de va många katter där.
Alla väldigt söta men de va två som va lite mindre och de ville jag bara ta med mig hem men tyvärr så är mamma allergisk tyvärr. Men va nästan beredd att strunta i de hehe. 
Nej men de blev att ta med mig en massa katthår istället och fick nån bild på en av de mindre katterna :)
 
Får se om vi hinner ses igen innan Camilla & hennes kille drar hem hoppas de.
Nej ska nog ta och stänga av datorn börjar få ont i nacken har redan träningsvärk så de räcker.
Men har inte så mycket att göra på datorn så onödigt att sitta framför den egentligen.
Men man fastnar lätt. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer