Födelsedags firande

Idag så vaknade jag 5.00 klarvaken och somnade 1.40 typ.
Tänkte men shit jag kan inte vara utvilad eller nånting de här är inte sant.
Men lyssnade lite på podcast & kollade lite på tv för att fördriva tiden och försöka bli trött igen.
Men de gick inte. 
Så följde med och handlade mat sen städat mitt rum sen så vart jag typ lite halv trött.
Försökte få tiden att gå tills vi skulle till min kusin som fyllde år i veckan.
Under den tiden så höll jag på att somna. Hehe när jag inte skulle somna :P de är lite typiskt tycker jag.
Men vi åkte till Stadium för att få tiden att gå lite.
Så vid 15 tidenplinga vi på dörren hos kusinen och var inte först som vi oftast är.
Är faktiskt lite pinsamt att vara först nästan varje gång men de är mamma som vill vara tidigt ute. 
Men de förstår att de inte är min eller mammas sambos idé att komma dit tidigt så de känns lite bättre. 
 
Men när vi kom så vart de fika typ direkt. Samma gamla vanliga fika som annars.
Tycker de är lite tråkigt men men man får stå ut och bjuda på lite olika saker själv när morbror och familj kommer på fika istället. Försöker att variera mig varje gång. 
 
Middag:
Sen så kom vi inte därifrån förrens typ 17.40 så vi va hemma typ typ 17.48.. Tar inte så lång tid att komma hem till oss. Sen så beställde vi mat ifrån pizzerian. Ingen hade direkt lust att ställa sig att laga någon mat och så hade vi bestämt innan att vi skulle käka nått ifrån pizzerian
 
Tatuerings snack: 
Var kul också att de va första gången som morbror & hans familj såg min nya frisyr så de va kul och se vad de tyckte. Eftersom har inte har haft såhär kort sen jag va liten så är de ovant att se mig i de och för andra också kan jag tänka mig men man vänjer sig :)
Vart mycket diskussioner idag. Bl.a att jag och mamma har tatuerat oss.
Mammas tatueringar kan man ana lite gran beroende på vad hon har för kläder på sig. Eftersom de sitter på armarna. Min tatuering ser man inte om jag inte vill visa den.
Hehe trodde morbror skulle få en hjärtattack när han hörde att jag hade tatuerat mig.
Han borde inte ha blivit förvånad tycker jag för jag hade snackat om tatuering ett tag innan jag gjorde de och sa varje gpng de kom på tal att jag ville ha en eller flera tatueringar
Men han frågade om jag hade tatuering efter han hade sätt mammas senaste tatuering och de hade jag gissat hehe. 
Min morbror gillar inte tatueringar så de blir lite extra roligt då.
Men ändå tråkigt att han inte kan se vad vi ser i tatueringar
 
Nu sitter jag och tar de lugnt, känner nu att jag börjar bli trött så de blir nog att sova tidigt :)
 
Frisyr:
Här är den frisyren jag har nu men bara lite längre lugg eftesom jag måste platta den.
Men uppklippt och kort runtomkring :) I love it ;) 
Jätteskönt att få bort de långa håret i nacken.
De va mest de jag ville och samtidigt ha en snygg, kort tjejfrisyr :)
 
Postat av: Sanna Svedin

Vilken fin blogg du har! Hur tycker du jag ska förbättra min blogg? :)

Svar: Sv; Tackar tackarJadu tycker den är fin som den är :)
Går inte att skriva kommentaren i dina inlägg hoppar uppåt på sidan av nån konstig anledning :S
Soffiiiskriver

2012-10-06 @ 22:21:14
URL: http://gottagetdown.blogg.se
Postat av: Therese Rosendahl

Är du bra på bloggar?!

2012-10-13 @ 00:04:33
URL: http://sltr.blogg.se/
Postat av: Sara Linnea Therese

Är du bra på hur man ändrar stilmallar på spotlife?:)
var det tänkt jag skulle skriva men slant lite på tangenterna! skulle nämligen behöva lite hjälp.. :)
svara till min nya blogg!

2012-10-13 @ 00:05:58
URL: http://sltr.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer