Äntligen tillbaka..

I torsdags så va jag tillbaka på gymmet :) 
Äntligen så har de släppt den tröskeln och att jag inte är sjuk längre eller har ont nånstans.
Så smsade min kompis Lottenonsdagen och frågade om hon ville träna då kunde hon dagen efter redan de va ju trevligt.
 
Så de va upp någelunda bra tid och käka och sen dra till gymmet. 
Vi gymmade i Vällingby"mitt" gym. Där tränar jag oftast när jag tränar själv eller om jag tränar med en annan kompis.
Så visade Lotten tjejgymmet och hur jag brukar träna så gjorde hon likadant.
Sen så drog vi hem till mig. Jag tog bussen och Lotten cyklade.
Om inte ena bussen hade krånglat så hade jag varit hemma tidigare men de gjorde inte så mycket.
Lotten fick en liten vilopaus medans hon väntade på mig. 
Sen så lagade jag stekt falukorv med pasta och så blev de efterrätt i form av kladdkaka vart det. 
Jah vad gjorde vi hos mig.. vi satt i evigheter och snackade om alltmöjligt
Tiden bara rullade på. Två tjejer kan verkligen snacka om mycket och länge hehe.
Men de va trevligt som vanligt.
 
Sen så va de nästan dags att laga middagen när Lotten hade gått.
Efter middagen så la jag mig och kollade på tv va helt slut.
Somnade medans jag kollade på Kändishoppet hehe.
Sen somnade jag igen senare. Är verkligen helt slut efter träningen.
Och tycker att jag ändå tog de lugnt för att komma igång.. 
 
Nej nu blir de stänga av datorn och borsta tänderna sen lägga sig och kolla lite på tv sen sova :)
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer