Krångel fredag & Tatuering

Asså igår då va de inte riktigt min dag känner jag.
Hade inte blivit förvånad om de va fredag den 13e.
 
Paket: 
Dagen började med att jag inte kunde sova något på natten.
Sen så åkte jag till posten för att hämta ut ett paket som inte fanns där men lappen jag fick va en påminelse.
Företaget som jag beställde paketet ifrån skickade till ett annat utlämningsställe än de jag brukar hämta paket ifrån.
Tycker bara de är lite konstigt men tänkte händer de bara en gång så är de inte dirket några problem.
Men tycker i varje gång jag beställer nått att de ska hämtas ut på ett annat ställe. 
 
Tänkte de paketet jag väntar på ska inte ha kommit än så tyckte de va lite konstigt.
Tänkte också att de kunde ha kommit lite tidigare. Så va bara att åka iväg och kolla läget där. 
 
Sen så mejlade jag företaget senare på kvällen och frågar vad som hände.
 
Lämna tillbaka: 
Köpte 4 st par hörlurar i olika färger därför jag köpte 4 st för jag ville ha flera färger.
Sen när jag testar ett par så funkar inte de bra med ljudet så att jag är nöjd och får ha väldigt hör volym så att jag får ont i öronen. Man måste ha hög volym för att ens höra texten som artisten sjunger tyvärr.
Funderade på de i nån dag så mejlade de företaget också så ska lämna tillbaka de paren som jag inte har användt. 
 
Mejlen:
När jag skulle logga in på min mejl så stod att någon hade användt mitt konto så fick hålla på och krångla med de för att ändra lösenord och allt men snackade med en person på skype som sa att någon inte hade användt mitt konto eftersom jag inte hade varit online så de va väldigt konstigt tycker jag. 
 
Tatuering: 
Något som va bra eller som kommer att bli bra.
Mejlade tatueraren som gjorde min första tatuering och mejlade bilden jag vill tatuera så hoppas jag får en tid snart :) Får se vad hon svarar.
Är taggad på att göra den tatueringen. Måste hitta ett typsnitt som jag gillar till text tatueringen så är de bara att sätta nålen i huden och köra igång. 
Tänkte kolla när jag är hos tatueraren om de har nån bok eller så med text stilar :) 
 
Jah där har jag skrivit av mig lite grann om gårdagen. 
Kommer inte på om de va något mera. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer