Fredag

Inatt så kunde jag inte sova så fick hålla mig vaken tills efter jag hade varit hos frisören och klippt mig.
Så ställde klockan ifall jag skulle råka somna men de gick bra.
Råkade bara somna till typ 5 min några gånger.
 
Under tiden när jag satt hos frisören så fick jag sms om att jag kunde hämta mina coola högtalare som jag beställde på en rabattsida för ett tag sen :)
Så de va nice att testa dem och de hur de fungerade. 
Man måste spela ganska hög musik för att vattnet ska röra sig men de är coolt iafall :)
Coolt att köra med dem om de är lite mörkt i rummet. 
 
Innan jag hämtade högtalarna så fixade jag en julklapp till mamma eftersom en grej som hon har önskat sig va lätt att fixa direkt efter frisören eftersom de ligger nära. 
 
Nej tror jag ska kolla lite på serier på nätet men borde egentligen sova. 
Märkte att de inte funkade att kolla på serier på nätet så får göra de en annan dag.
Kanske bra de eftersom jag är rätt trött. Men får lyssna på podcast eller nånting istället :) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer