Gladiatorerna

Nu blir inlägget egentligen en dag för sent men orkade inte gå in på datorn igår. 
 
Igår så började ett av mina favorit program.
Nämligen Gladiatorerna :)
Tycker de är roligt att titta på. Man hänger med så mycket i alla grenarna.
Händer då och då att jag sitter och kommenterar som nån slags domare hehe
Kanske andra gör också ingen aning men vanligt att jag gör de.
Nu är det nånting att se fram emot varje fredag tycker att de ar varit rätt lite eller tråkiga program att kolla på hittills på fredagar och helgerna
 
 
Nej nu ska jag stänga av datorn och kolla på Fjällbackamorden som jag missade i onsdags när de gick.
Eller missade och missade jag råkade somna. Gör de ibland tyvärr men men kroppens sätt att säga att jag behöver sova :P 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer