Zalando paket

För nån vecka sen så beställde jag lite kläder ifrån Zalando.se och lovade igår att lägga upp bilder på kläderna.
Är väldigt nöjd med alla kläderna och de är jättesköna :)
Jag är inte sån som köper märkeskläder för att de är märke. Jag köper märkeskläder när de är något jag verkligen tycker är snyggt :) 
Jag säger inte att alla gör de men ifall nån skulle tro att jag gör det så tar jag död på den tanken direkt. 
Kommer lätt beställa mer kläder därifrån i framtiden hittar mycket snyggt där :)
Och så är de nice rabatter också. 
 
Jag önskade mig pengar i julklapp för att jag ville köpa kläder som bara fanns på nätet. 
Så köpte kläderna för julklappspengarna jag fick. 
Så här är de kläder jag köpte: 
 
 
 
Kunde inte bestämma mig om jag skulle köpa bara en svart eller röd. Så tänkte jag beställer båda två. 
 
 
Postat av: EMMAS!

snyggt:D

2013-01-13 @ 15:34:52
URL: http://eemma.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer