Packat..

Söndag jah idag så åkte vi till Sollentuna Centrum och kollade runt lite där.
Vi käkade lunch på Garden. Eller frukost/lunch för mig blev de eftersom jag inte käkar frukost.
Blev ett kort besök där sen så när vi kom hem så började jag packa väskan inför Malmö resan :)
Nu är jag taggad och beredd på att åka.
 
Men de är inte förrens på tisdag som tåget bär av till Malmö.
Så får hållas till tåls med en dag men de är lugnt.
Tänkte träna imorrn sen ska jag göra middagen på kvällen.
Kan fixa lite till med packningen också.
Nu tänkte jag fixa lite till med musiken i telefonen som jag tänkte lyssna på när jag sitter på tåget.
 
De kommer bli en del som jag kommer att få packa ner på tisdag morron innan jag åker märkte jag hehe..
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer