Gymkort

Har inte kunnat sova inatt. Har vänt lite på dygnet och så.
Inget ovanligt när de gäller mig. 
Men kan inte sova nu ska iväg om ett tag och se om jag kan köpa gymkort för en väldigt bra rabatt.
En kompis gjorde de med sitt gymkort och så tipsade hon mig om att man kunde köpa idag.
Fast bara 200 första får den rabatten.
Då tänkte jag direkt nej jag orkar inte efter hon hade berättat alla detaljer osv.
Men jag kollade upp de på hemsidan och så ska jag åka iväg och chansa hoppas att jag blir en av de 200 personerna som får rabatten :)
Håller tummarna. Är taggad på att börja gymma och har varit de ett tag.
 
 
En annan kompis frågade om jag ville gå och gymma med henne och så bestämde vi ett datum då vi skulle köpa gymkort.
Men då meddelar hon att hon ska flytta så då kunde hon inte börja gymma förrens om några månader.
Sen har jag fått frågan ifrån andra kompisar om vi ska gymma ihop så jag köper gymkort lite före kompisen som ska flytta så får hon hänga på när hon kan :) 
 
Varför börjar jag gymma?
Jo för att jag såklart vill må bra men också kunna känna mig bekväm i de kläder som jag har.
Vill typ kunna ha vissa tröjor utan att känna mig för tjock eller att min mage är för stor.
Har en bild av hur jag vill att min figur ska se ut och de gör den inte nu så de vill jag jobba på också.
Hur mycket jag väger nu gör mig inte så mycket om jag har tränat ett tag och väger lika mycket så skulle jag inte klaga bara jag känner mig nöjd med kroppsformen och så. 
Är inte ute efter att bli supersmal eller få värsta modellutseendet.
(Tror de är många tjejer som brottas med de tankarna att man inte vill se tjock ut eller så men de är dagens samhälle osv tyvärr påverkas av alltmöjligt i dagens läge) 
 
En grej till kom jag på vill att de ska se snyggt ut med min tatuering och att jag inte ska dra mig för att visa den om nån vill se som de är lite nu tyvärr :/
Om någon undrar så sitter tatueringenrevbenen ner mot höften och lite till. 
 
Men största anledningen är att jag vill må bra sen kommer de där med att kroppen ändras blir en nice effekt av träningen :) Och sen så är det ju väldigt kul att träna också :)
 
Så där fick ni min förklaring om ni kanske undrade och om ni inte undrade så fick ni lite mer info men man behöver inte läsa de om man inte vill. 
 
Så håller verkligen tummarna för att jag blir en av de 200 som kan köpa för rabatten :)
Kanske återkommer med de senare idag.
Postat av: johanna

Det verkligen toppen att du kör dit eget steg att köpa gymkort själv(blir lite avensjuk)Bra jobbat!


Svar: Sv; Tack men om de inte hade varit kompisar som hade frågat om att gymma ihop så vet jag inte om jag hade köprt gymkort just nu. Gillar att gå med kompisar så kan man peppa varandra.. Men gå till gymmet själv är ingenting jag inte omöjligt ;)
Funderar du på att köpa gymkort?
Soffiiiskriver

2013-03-13 @ 13:35:35
URL: http://grapefrukt86.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer