Träning, Tatuering & Vax

Igår så tänkte jag gå och träna men tänkte nej de blev till att åka till Vällingby med mamma istället en snabbis.
Så hade bestämt mig igår redan att jag skulle träna idag.
Jag vill komma igång med regelbunden träning men de har varit lite trögt men bättre än ingenting känner jag.
 
Så imorse när jag vakna så tänkte jag nej jag sover lite till och struntar i träningen.
Är ju inte direkt den matgladaste personen på morgonen så bara de är en utmaning för mig att äta nånting innan jag drar till gymmet om jag ska träna tidigt.
Har alltid varit sån att jag har haft svårt att äta frukost eller nånting ganska tätt inpå efter jag har vaknat.
Om vi bor på hotell så tvingar jag i mig frukost på hotellet för då vet jag att de tar ett tag innan vi käkar nånting så då går de rätt bra.
Men men tryckte i mig två köttfärsbiffar & drack lite mjölk sen en Celsius vilda bär på de.
Sen var de bara att dra iväg till gymmet och träna :)
De är skönt när man väl är där och kör igång med allt.
Som vanligt så tränar jag typ hela kroppen. Mage, Armar, Ben och Kondition :)
Gillar att köra igenom hela kroppen när jag väl är på gymmet.
Tränade väl typ 45-50 min så de är nice :)
Sen vart de bara hem och duscha sen käka en kesella vanilj :)
 
Tatuering;
Vill ju ha en tatueringinsidan av bicep så vill få armen snygg :)
Har inte hittat nån textstil som jag gillar än så lär nog ta ett tag innan tatueringen hamnar på armen.
Har sätt en stil men vet inte vad de heter tyvärr :( 
Tänkte skaffa två stycken tatueringer på samma gång. En på insida bicep och en på utsidan av handleden :)
Sen vill jag bara ha en tatuering till som jag kommer på så totalt vill jag ha 4-5 st. 
 
Vax; 
Gick in på datorn för att leta efter en hemsida som har de vaxet som jag har i håret billigt :)
Och hittade de så de är nice sparar typ 90 kr på själva vaxet men sen så kostar ju frakten men de gör ingenting ör de är ändå billligare än att köpa hos frisören
 
 Nu väntar jag bara på att jag ska börja med dagens middag.
Indisk färsröra med turkisk yoghurt & pasta blir det :)
Egentligen ska de vara ris till den rätten men gillar inte ris så mycket så tar hellre pasta då.
Postat av: EMMAS!

vill också ha en tatuering men vet inte vad!

2013-06-02 @ 20:31:25
URL: http://eemma.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer