Träningsvärk & Malmö mm..

Har inte haft så mycket att skriva eller ens kommit på något att skriva om tyvärr.
Då blir bloggen lidande och att jag har idétorka.
Men nu snart händer de grejer de som ska bli väldigt roligt.
 
Träning;
Tränade i fredags själv på gymmet gick inte med nån kompis eller så för första gången.
Glömde att stretcha lite efterråt så träningsvärken va totalt har fortfarande lite träningsvärk i benen tyvärr.
Så de blir att stretcha nästa gång. Man lär sig verkligen av sina misstag.
Nu har jag köpt ett par träningshandskar också så att jag ska få bättre grepp på en viss maskin som jag känner att händerna inte tycker om. 
 
Resa;
Snart ska jag åka ner till Malmö och hälsa på en kompis som tar studenten.
Vi snackade mest på skämt först om att de skulle vara kul om jag åkte ner till henne sen så frågade hon sin mamma om de va okej sen blev de så att jag bokade biljetter så va de inte ett skämt längre hehe.
Så ner till Malmö och fira henne och hänga med henne :)
Har inte träffat henne på evigheter inte så konstigt egentligen eftersom hon har gått i skolan och så är de en bit mellan Stockholm & Malmö.
Nej men de ska bli kul och träffa kompisen och se Malmö va typ mer än 10 år sen jag va där så kommer inte igång nånting om hur de ser ut eller så. Kommer bli som att vara där för första gången.
 
Musik; 
Så håller på och fixar musiklista som jag kan lyssna på tåget påvägen ner :)
Tänkte lyssna på låtar som jag lyssnade på när jag va yngre liksom 90-tals låtar och början på 2000- tals låtar.
Som är lite äldre nu liksom. Finns många låtar som jag lyssnade på då som är bra fortfarande men sällan jag lyssnar på dem så tänkte passa på nu :)
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer