Inställt läkarbesök & planer i helgen

Läkarbesök inställt:
I tisdags så hade jag en läkartid bokad.
Tänkte jag måste kolla upp varför jag är så trött och seg.
De är liksom en onormal seghet som jag inte brukar ha.
Känns som att jag kan få feber eller bli förkyld när som helst.
 
Men efter jag sov lite på måndagen så kände jag mig bättre.
Så gick in på vårdguiden på kvällen och bokade av tiden.
Man måste ju avboka tiden senast 4 timmar innan läkarbesöket annars så får man betala en viss summa.
Tisdagen kom och så kändes de ännu bättre och sen så kom de ett brev igår.
Som de stod Stockholms läns landsting tänkte hm.. skickade de en räkning iafall?
Japp de va de så fick ringa idag och kolla läget och vad som va fel.
De gick bra så de bara makulerade fakturan hur lätt som helst.
Tänkte att jag skulle få kämpa lite där och få mothugg lite grann.
Men hon va hur schysst som helst som ringde upp.
 
 
 
Man ringer och så får man uppge vilket telefonnummer de ska ringa tillbaka på så ringer de upp en bestämd tid. 
 
Nu känner jag mig som vanligt till 100% så de är härligt att känna att man är tillbaka till sitt rätta jag.
Vet inte varför jag va så trött och seg efter Portugal resan men om de händer igen så får jag gå till läkaren lite tidigare. Tycker de föll lustigt inpå efter en resa bara.
 
Lördag:
Ja som ingen har missat så är de ju halloween och imorrn ska jag hänga på en kompis när hon och en del scouter ska ha halloweenfest :) 
Blir en körig dag imorrn först så ska vi till kyrkogårdar och sätta ljus sen till Kista centrum där emellan och så är de fotbollsmatch också som jag ska se :)
Ska se den på datorn. Så hoppas vi hinner hem innan den börjar. Siktar på de iafall såklart.
Man vill ju inte missa nått av spännande
 
Detta nya intresse jag har börjat med. Inte bara jag som är förvånad de är några av mina kompisar som aldrig trodde att jag skulle börja gilla fotboll hehe jag tänkte likadant först men tänka sig.
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer