Fotbollsmatch

Gick väldigt snabbt men blev bestämt i söndags att jag skulle följa med en kompisfotbollsmatch.
Eller följa med och följa med jag va snarare reserven kan man säga. 
Men tackade ja och så va de match 19.20måndags kvällen ( klockan är ju över 00.00 så de är ju tisdag nu) 
Första gången jag gick på fotbollsmatch i hela mitt liv. 
Hade jag aldrig trott för typ 1 år sen, att jag skulle gå på fotbollsmatch.
Men som sagt saker & tider förändras. Men har sagt länge att jag skulle vilja gå på en fotbollsmatch
Va bara tvungen att hitta någon som ville gå med mig och frågade om vi skulle gå ihop. 
 
De va verkligen en upplevelse att gå på fotbollsmatch :) 
Hehe får se om man är hes i halsen senare idag av allt skrikande & sjungande.
Är iafall väldigt seg & trött i både huvudet & benen.
Fick ont i benen när vi gick från arenan tyvärr så fick nån konstig gångstil kändes de som haha.
 
Något som är skönt med att kolla på fotbollsmatcher hemma är att man inte behöver ta sig någonstans efterråt.
Men absolut att de är en stämmningmatcher som är nice och man hänger lätt med i alla sånger som de sjunger under en match
Vet dock redan nu vilken fotbollsmatch jag vill gå på nästa gång men får se om jag kan gå med någon eller så. 
 
Nej nu ska jag borsta tänderna och sen sova lär inte bli svårt att sova ikväll/inatt med tanke på segheten i hela kroppen. Antingen så somnar jag eller så kollar jag bara på tv och tar de lugnt tills jag blir ännu tröttare och känner att jag somnar direkt. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer