Krångel krångel och åter krångel..

Oj jag vet inte riktigt vart jag ska börja. 
Känns inte som att allting med min dator vill som jag vill.
Nu har Itunes slutat fungera så försökte fixa de större delen av kvällen igår. 
Blir lite frustrerad så får be min kompis kille om lite hjälp.
Känns som att datorn problemen bara ökar hela tiden när vi inte har träffats på ett tag.
 
Men men igår så gick vi på 30 år med After shave/GalenskaparnaOscars teatern
Även fast jag inte är över 30 år så hängde jag med i lite grand som de har gjort och tyckte de va roligt :) 
 
 
 
Sen när vi kom hem så beställde vi pizza så de blev lite sen middag än vanligt. 
Men de gör ingenting. Jag & mamma har börjat dela på en pizza så de är lagom med mat.
De är lite för mycket mat med en stor pizza för mig och tycker inte alltid att de är lika goda dagen efter.
 
Efter middagen så satte jag mig vid datorn och försökte fixa med allt som krånglade och de är fortfarande inte löst men måste nog ha hjälp. 
 
Vi började dagen med att åka till Sollentuna Centrum och till Ticket för att boka New York resa :)
Efter de så va jag hungrig så vi käkade på Subway. Hehe de är mitt nya favoritställe att käka på vill käka där typ hela tiden nu. Jag & Mamma va i Kista i onsdags då käkade vi där så de blev Subway macka 2 ggr den här veckan. Hehe föredrar typ Subway framför Mcdonalds nu. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer