Midsommar firande

I fredags så var det midsommar. 
Först så hade jag ingenting planerat men en kompis smsade och frågade om jag ville komma hem till dem och fira och de tackade jag såklart inte nej till.
Så drog dit så jag var där ca 14.30. Sen så gick vi och kollade midsommarstången
Där dansades de och så. Va inte så himla varmt så vi drog oss tillbaka och började med middagen.
Satte igång grillen, fixade potatisen och sallad
Sen var det sill till förrätt med lite ost och kex också, sen var det fläskfilé med potatis, bea sås och sallad
De va väldigt gott :) 
Hehe var sånt väder att jag kunde invigt min nya stickade tröja men tänkte de är kanske för mycket lager på kroppen så att de skulle bli varmt. Nästa gång ska jag gå på magkänslan för de va kallt när vi satt ute och åt middagen. 
 
Sedan så tog vi en promenad för att hålla kompisens kompis kanin lite sällskap för de va bortresta. 
Sen när vi kom hem så va de glass & jordgubbar :)
Sen så körde vi sing star och så blev de så att jag sov över. Det var inte planerat först men de va nice :)
 
Nej nu ska jag stänga av datorn och sen borsta tänderna så blir det sova snart. 
Känns mig trött och seg i kroppen så sova skulle behövas. 
Får fylla på med text sen om jag kommer på något mera att skriva. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer