Musik fix

Nu äntligen så kan jag lägga in musiktelefonen igen :) 
Itunes har inte funkat på väldigt länge så har frågat min kompis kille om han kunde fixa de men har inte blivit av och idag äntligen så blev de av. Så himla glad över det.
Va väldigt trött på min musik på telefonen. Men när man kan ordningen på spellistorna då har man lyssnat på låtarna för mycket så ska lägga in massor med ny musik nu :D 
Kompien och hennes kille kom hit så fixade jag middag och de blev korv carbonara som fick godkänt av alla som åt, och sedan så fixade vi datorn.
Nu känns telefon som att den är 100% hel igen :) 
 
 
Dagen har varit lite i telefonens tecken haha vi åkte till Täby centrum och bytte min adapter till telefonen eftersom de är brandfarliga. Så fixade de sen käkade vi på Subway och sen kollade vi runt lite i centrum. 
Vi skulle fördriva tiden tills vi skulle hem till min morbror och fira kusinen i efterskott väldigt mycket i efterskott eftersom vi inte ha där när hon firades på födelsedagen som var i oktober :P 
Vi va hos morbror typ 13.30 och käkade jordgubbstårta
Sen så åkte vi hem vid 15.40 tiden kanske och väntade på att kompisen och hennes kille skulle komma så började jag med middagen
Så dagen va fullspäckad med grejer hela dagen. Men de är roligt när de är så tycker jag :) 
Inte ofta de händer att de är så tycker jag så när de väl händer så tycker jag de är kul.
 
Nästa vecka är de födelsedags fika igen haha då har min andra kusin i samma familj fyllt år
De är en del folk som fyller år i släkten nu i juni-juli ett antal veckor men firar inte alla eftersom jag inte träffar alla eller så. Så de blir inte supermycket fikande :P Vi är en del kräftor i släkten & familjen
 
Tycker dock att de är tråkigt att jag inte träffar vissa delar av släkten men skulle inte göra någon skillnad om jag skulle försöka ( tro mig har försökt och de har inte hänt någonting) så de är bara att låta de vara som det är istället och ja bara tycka de är tråkigt och beklaga sig lite för vännerna om de orkar lyssna.  
Det har alltid varit så tyvärr, visst de behöver inte vara så längre men ja de får vara som det är. 
Nej men ska inte försöka att förstå mig på varför det är som det är i släkten eftersom de just alltid har varit så.
Ingen idé att gräva ner sig i de egentligen. Man slår bara knut på sig själv då. Har gjort det ett antal gånger och kommer inte fram till någonting så är lika bra att låta de vara. 
Vill vi varandra något så vet vi hur vi ska få tagvarandra. Så är det med den saken. 
 
Nej nu ska jag fixa klart med musiken i telefonen och stänga av datorn och får fixa mer imorrn om jag känner att de behövs :) 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer