Trött, Paj & Fotboll

Idag har jag varit lite seg och trött men sov inget inatt så inte så konstigt. 
Har varit lite sådär med sömn och allt sen vi kom hem ifrån New York men de får vara så.
De blev som vanligt ett tag sen så ändrades de lite igen. Men men är inte orolig de kommer att falla på plats sen. 
Somnade på dagen sen vakna jag ett tag innan middagen. 
 
 
Förra veckan så gjorde jag rabarberpaj och vart sugen på de igen så gjorde det idag igen.
De blev väldigt gott som förra gången. Ända skillnaden är att jag blev mer nöjd denna gången.
 
Imorron blir de inte att göra så mycket typ kolla på fotbollsmatch senare på dagen innan middagen och så är de fotbollsmatch på söndag också :) 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer