Köpt, lämna tillbaka och matlagning

Gick in på datorn för att mejla lite om ett par jeans som jag har köpt.
Väldigt snygga och är verkligen min stil men är osäker på om jag ska ha kvar dem, ska vänta tills jag får svar ifrån hemsidan och se vad de säger. Blev lite småkär i jeansen när jag såg att de fanns på en rabattsida.
Men om de inte är bra och de får in den storleken som jag annars brukar ha så är de ju klart värt att lägga till de pengarna. Lite nackdeljeansen är att fickorna fram är bara dekorativa fickor men sånt går ju att lösa
 
Köpte två tröjor också men de ska jag nog lämna tillbaka va nånting som inte kändes bra och så va de lite för stora för min smak och är de långa kläder så tycker inte jag de blir så supersnyggt på mig som inte är superlång heller men då kanske ni tänker: Men köp inte kläder på internet då? 
 
 
Då blir mitt svar:
Man hittar inte allt i butiken tyvärr och så måste man ju testa. De flesta gångerna så behöver jag inte skicka tillbaka kläder eller något annat jag har beställt händer väldigt sällan.
Sen så kollar jag upp rätt noga med mått och sånt innan jag beställer hem något.
De är chansningar absolut men ibland så får man ta de chansningarna tycker jag.
Då vet jag det istället för att gå och undra om jag inte beställde de plagget eller vad det nu kan vara. 
 
Nej nu ska jag ska börja med dagens middag.
Dagens middag blir Thai Kycklingsoppa, en av mina favoriträtter :)
Bästa rätten att äta om någon här hemma är lite sjuk eller påväg att bli sjuk, rensar ur verkligen eftersom de är ingefära i. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer