Centrum Fredag

Idag så ville mamma dra till centrum och kolla runt lite där innan hon skulle på jobbinterjuv
Första jag gjorde när vi kom dit va att käka på Subway :)
Va antingen de eller Mcdonalds hade jag siktat in mig på.
Och de va inte så mycket folk på Subway så de blev de. 
Känns också liiite nyttigare än Mcdonalds även fast de finns klart nyttigare men men. 
 
Sen så gick vi runt och gjorde lite ärenden som gå på banken och jag skulle skriva in mig hos tandläkaren eftersom min tandläkare som jag verkligen gillar har bytt ställe så då hänger jag gärna på till nya stället.
 
Ville gå på Gina tricot men de va stängt där eftersom de hade vattenskada tydligen tyvärr. 
Hade sätt lite saker som jag ville kika lite närmare på i butiken men men då fårjag göra de på en annan Gina tricot istället. Inge fara på taket med de som man säger.
 
Såg en tröja på H&M som jag funderar på om jag ska kolla lite närmare på men har för mig att det var något som jag inte gillade med den men får kolla igen. Snacka om att minnet inte är med ibland haha. 
Om jag tänker efter så var det nog att de va 3 kvarts ärmar på tröjan men i övrigt så gillade jag den med färgerna och så. 
 
Sen så ja så kikade vi runt lite här och var tills de va dags för mamma att gå på sin interjuv och då drog jag hem. 
Sen hände de inte så mycket mera med den fredagen. 
Kanske har något mera eller så att skriva imorgon, vi får se. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer