Nu börjar de ta emot lite..

Sen i början på året så har jag bytt gym från 24/7 till Friskis & Svettis.
Jag bytte gym för att jag får gratis gymkortFriskis & Svettis genom att jag är så kallas Funkis där och de betyder att jag står i receptionen 3 timmar i veckan och mera om jag skulle vilja de. 
De är ju ideellt arbete som ledare och andra värdar gör där. Så man får gymkortet lite som betalning kan man säga och så får man möjligheten att gymma på alla Friskis & Svettis i hela världen om man skulle vilja det. 
Så sa upp mitt gymkort på 24/7 och kör Friskis & Svettis, först så va jag lite tveksam till att vara på Friskis men börjar gilla det mer och mer faktiskt. Nu känner jag mig hemma där så de är lugnt nu att träna där fast de är sån öppen yta på gymmet som jag inte riktigt gillade först av någon anledning. 
 
  
 
 
De är nice så då har jag gymmat typ 3 ggr i veckan olika pass och på gymmet
Denna vecka blir det dock 4 ggr men men överlag så blir de 3 ggr i veckan som jag pallrar mig iväg till Friskis och kör pass och gym. Det är skönt att variera. På passen så är det ju en ledare som redan har bestämt hur de ska tränas, på gymmet så kan jag bestämma själv vilka muskelgrupper jag vill träna och hur mycket. 
Har gått ifrån noll träning till 3 gånger i veckan men de är nice :) 
Kroppen får fick väl sig en chock men de är bara bra. 
 
Inatt när jag sov så kände jag hur jag drog till med benet så de gjorde väldigt ont i hela knät efterråt och gick inte bort på hela natten. Kände hur knät började bli varmt osv och de kändes inte bra eftersom vi skulle köra skivstång igår. Men jag tänkte jag kör så får jag hoppa över om de är för stor belastningknät
Kände under passet att de gick hur bra som helst så de va nice :)
Sen så fort jag kom hem och gick i trappen så gjorde det ont i knät igen.
Väldigt konstigt tycker jag men men funkar de med träningen så kommer jag köra på. 
Tänkte först måste jag ta fram knäskyddet som jag till slut köpte i New York för att de tog emot så mycket att gå med ont knä där men de behövs inte som tur var :)
Så får köra på och känna efter så fort jag gör någonting med knät
Får se hur det går inatt med knät om jag råkar sträcka de på något konstigt sätt när jag sover men hoppas såklart att jag inte gör det. Är ju svårt att kontrollera vad man gör när man sover liksom hur man rör sig osv.  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer