Subway dubbelt upp kanske

Imorgon så är de ideellt jobb dags igen på Friskis och efterråt så brukar jag käka lunch och sen så drar jag tillbaka till Friskis för att köra nått pass och imorrn funderar jag på om jag ska köra på Subway macka som uppladdning :) 
Den jag brukar ta är såå god, grejen är bara de att den kommer hinna kallna innan jag kommit hem tyvärr.
Kan ju iofs lägga den i ugnen om jag skulle vilja men ja får se. Får se vad jag gör när jag kommer till stationen där Subway ligger. Får se hur hungrig jag är också. 
 
Är lite sugen på att testa en stor liksom dubbel som är 30 cm och inte 15 cm :P
Tycker att jag lätt trycker i mig 15 cm macka undrar då hur de skulle gå med en likadan till. Har god lust att testa men de lär ta tid att få i sig misstänker jag så då kanske de är bäst att ta med sig hem så kan jag sitta i lugn och ro när jag äter. 
Är lite nyfiken på om jag skulle orka de och sen så brukar jag inte direkt bry mig om mängden mat jag stoppar i mig inför träning har jag märkt. 
 
 
 
Förra veckan så köpte jag kyckling pasta sallad ifrån ett annat ställe som ligger inärheten av busstationen och käkade innan och efter träning. 
Älskar deras kyckling & vitlöksdressing :)
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer