Shoppat loss..

Det var ett tag sen jag skrev någonting här så får försöka kicka igång med de igen.
Blir ju lite tråkigt att skriva i bloggen när jag inte har någonting att skriva om tyvärr. 
Men min shoppingådra jag slagit till igen så tänkte jag lägger upp ett sånt inlägg :) 
Men de kommer komma inlägg med texter de kan jag lova. 
Har någora på G så de kommer snart.
 
Nå tillbaka till kläder så brukar bli lite småkär i kläder ibland och då slår det bara till. 
Tänker också att jag måste slå till på de plaggen jag gillar, för min storlek kan ju försvinna när jag väl har bestämt mig. Har hänt förut, flera flera gånger så tänker att jag måste vara lite med på hugget nu. 
 
De här plagget som jag fick hem idag har jag blivit väldigt kär i. 
Imorrn tänkte jag hämta paket med två byxor så får se hur de ser ut i verkligheten, ena paret va snygga på en video men får se om de levererar lika mycket i verkligenheten. 
 
Idag så kom den här t-shirten:
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer