Varberg - Helsingborg

Förra veckan så var vi neråt i landet och semestrade.
Va en vistelse fullt med grejer att göra.
Kan dra lite snabbt om varje dag vad vi gjorde. 
 
Måndag: 
Vi åkte vid 7 på morgonen ner till Varberg
Tog inte på hotell och bara gick runt lite i stan och käkade middag.
 
Tisdag:
Upp tidigt och så åkte vi till Gekås och efter Gekås shoppandet så åkte vi direkt till Helsingborg.
Påvägen så träffade vi två kompisar till mig och fikade lite grand på ett ställe som hette Äppelgården :)
Vi åkte till Väla centrum och kollade runt lite där innan vi åkte till hotellet. Jag passade på att boka tid för att pierca mig hos en piercing studio som jag gillar väldigt mycket :) 
 
 
 
Onsdag: 
De andra åkte till Helsingör men jag va inte intresserad av att åka till Helsingör så jag hängde med två kompisar hela dagen och åkte runt lite i Skåne
 
Torsdag: 
Då åkte vi runt lite i Skåne och kollade runt lite här och var. Vi åkte längst vattnet och kikade runt.
Sen så piercade jag mig i Väla centrum
Kolla vilka fina smycken de finns till Industrial piercingar :)
 
 
Fredag:
Hela dagen bestod av att åka hem till Sthlm igen. Vi åkte vid 9 tiden och var hemma ungefär 16 tiden. 
Så de va hela dagen på vägen och lyssna på musik. 
Till middag så blev de Avokado Sushi ända jag äter när de gäller sushi :)
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer