Shopping söndag

När jag somnade imorse så tänkte jag inte följa med till Ikea som de andra hade bestämt att åka till idag.
Jag va ju sugen på att köpa en ny telefon så de va bara att pallra sig upp även fast jag ville sova vidare lite till.
Får sova ikapp de ikväll istället :) 
Men slog till på en telefon idag så slipper jag gå och tänka på att jag ska köpa en telefon :) 
Så blev en Iphone 6s Rosa Guld :)
 
 
Jag är ju sån att har jag bestämt mig för att köpa t ex en telefon så vill jag ha de gjort på en gång. 
Där har jag inte så mycket tålamod haha. 
 
Vi gick in på Stadium också och kollade läget om de fanns något roligt att köpa. 
Fick present kort i julklapp så har lite pengar kvar att använda. 
Men hittade inget den här gången. 
 
Även fast jag aldrig har hittat någonting på Lager157 så gick vi in där ändå. 
Och nån gång ska ju bli den första och idag hittade jag ett par byxor som jag först gillade färgen sen så provade jag och tyckte de va väldigt sköna :) så slog till på två par, ett svart par och nån slags hallonröd färg eller vad man ska kalla den. Blir nice nu i sommar och ha dem på sig. 
Dessa två: 
 
 
 
Nu blir de fotbollslandskamp Sverige - Wales
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer