Bio, Äta & Shopping

I torsdags så bestämde jag & Linda att gå på bio.
Jag hade fått biljetter ifrån gymmet så sa att jag ville gå på bio med henne när jag fick dem. 
Vi bestämde att kolla på djungelboken. Fanns en del filmer som jag skulle kunna tänka mig att se men va inte negativ till att se djungelboken
 
 
 
Vi mötes upp och tog bussen mot centrum, direkt när vi kom till centrum så gick vi och käkade. 
För mig blev de panerad kycklingfilé som va väldigt god :)
Efter vi hade käkat så gick vi till bion och fixade biljetterna till filmen sen bar de av på shoppingrunda.
När vi va påväg tilbaka till bion så hittade jag en tröja som jag blev kär i men tänkte jag kanske behöver prova så fick bli en annan gång. 
Fanns ingen tid för vi kom till salongen 1 minut innan filmen började eller snarare innan reklamen började. 
 
Efter filmen så gick vi tillbaka till stället där jag hittade tröjan och jag slog till på den utan att prova, tänkte jag provar hemma istället i lugn och ro :)
Tycker den är hur cool som helst :) 
Har inga problem med att det egentligen är en killtröja bara de sitter okej och så då spelar de inte mig någon roll om de är kill eller tjejkläder :)
Haha lite fördel med att vara tjej ;) 
Kan säga att de är inte lika mycket gult på min tröja på ärmen de är rosa och blått.
Men antar att de kan se lite olika ut beroende på vart de har tyget nånstans när de har gjort tröjorna.  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer