Äntligen helg igen :)

Hej
Sitter här och äter popcorn och dricker cola :)
Vet inte vad de va men vart sugen på popcorn :)
Chattar med lotten på msn hon är så rolig att chatta med hon är så knasig på ett sätt som bara lotten kan vara :)
Skrev nyss våra horoskop henne och mitt de va ganska intressant för första gången så ståre nått som jag typ tycker låter bra och jag gillar :)
De har typ aldrig gjort det annars hoppas bara att alla de sakerna blir till verklighet men som sagt de är horoskop sånt brukar oftast inte stämma men man kan jue alltid hoppas :$
Jag tycker det är lite roligt att läsa horoskopen även fast man vet att de kanske inte alltid stämmer men det är läskigt när de väl stämmer iafall vissa grejer...
Idag har det varit en seg dag de kändes som om dagen gick supersakta som om dagen aldrig skulle ta slut :(
Sen när vi väl slutade sista lektionen så ville jag bara hem och sova somna typ 3-4 imorse så är fett trött :(
Det är kallt ute oxå de gillar inte jag men men nån gång på året så är de jue kallt..
Jag hoppas att helgen blir bra och rolig :)
Har plugg att göra men orkar inte så kanske låter de vara men kan nog inte de tyvärr :/
Ska kolla om det går nån bra film i helgen som man kan titta på annars så kan man jue kolla igenom lite gamla filmer som man har hemma :D
XOXO Sofie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer