Har gjort och inte gjort....

Druckit Vin - ja
Druckit Öl - ja
Druckit Sprit - Ja
Varit hög av något - Nej
Blivit arresterad - Nej
Ljugit för min mamma - Ja
Ljugit för min pappa - Ja
Kallat min mamma för kärring - Ja
Haft/Har Hund - Ja
Haft/Har Katt - Ja
Rymt hemifrån - Nej
Varit på Ikea - Ja
En vägg Tv - Ja
En underbar pojkvän - Nej
Massor med blommor - Nej
En underbar vän - Ja
Ljugit för en vän - Ja
Druckit läsk - Ja
Ätit godis - Ja
Blivit rånad - Nej
Skurit mig i armarna - Nej
Sett någon dö - Nej
Rört en orm - Nej
Rökt en cigarett - Ja en?
Snusat - Nej
Blivit arg på min mamma - Ja
Skolkat - Ja
Snott Cigaretter från föräldrer/nån annan - Ja
Förlorat en vän - Ja

Comviq Kompis - Ja
Varit på Bio - Ja
Gråtit till en film - Ja
Brutit ett ben - Nej
Kört bil - Ja
Stulit från en vän - Nej
Åkt Pendeltåg - Ja
Fångat en fisk och sedan ätit den - Nej
Fått roser - Ja
Kört Moppe - Nej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer