Äntligen hemma...hos morbror iafall

Idag så vaknade jag typ 6 av min kusins klocka och somnade om medans klockan ringde är förvånad.
Sen efter skolan så drog jag hem till Camilla och hängde lite med henne vi drog till Brödernas bageri och fikade och snackade lite om livet osv.. :)
Vi drog till Jakan sen och kollade runt lite där Camilla hittade sin studenklänning. Hon va superfin i den :)
Min kusin Emma ringde när vi va i jakan och höll på att tjata om att jag skulle komma hem och äta osv..
Typ frågade skitmycket om vem Camilla va och hur jag kände henne osv snacka om irriterande liksom snälla låt mig vara. Sen ringde Mamma och då trodde jag att de va Emma igen så suckade lite för mig själv tänkte först "vad vill hon nu dah?"...Men sen så hörde jag att de va Mamma så de va lugnt...
Sen så drog vi hem till Camilla igen och hängde lite...hehe vi hänger rätt mycket när vi träffas vi käkade middag oxå på Mon ami en restaurang som ligger inärheten av Camilla...Supergott vare :)
Men mest så snackar vi om livet,killar,skolan och kompisar Jah sånt där som tjejer snackar om ;)
Jag drog hem ifrån Camilla typ 20.15 så gick jag till morbror de tog typ en kvart att komma hem men de va skönt att komma hem.
Gud va trött jag är i fötterna har gått supermycket idag men de är bra för kroppen att gå brukar vanligtvis inte röra på mig så mycket och de känner man ju verkligen av när man går och gör nånting.
Men men nu sitter jag här och gör ingenting ska snart lägga mig är super trött...
Skriver så snart jag har nått intressant att skriva..vet inte om allt hittills har varit intressant men hoppas ni tycker de är kul att läsa ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer