Senaste veckan...

Så varför har jag inte varit inne på datorn så mycket?
 - Jo har varit lite sjuk och har inte direkt orkat eller haft lust att gå in på datorn...

Har varit på Gotland en vecka så har tagit de lugnt ...
Vi har mobildt bredband men använde inte de...veckan gick och jag tänkte äsch behöver inte gå in på datorn..
Kollade på film på datorn...Köpte lite filmer på Gotland..
Bl.a Spiderman, På smällen och några Mr Bean dvder..galet nice :)
Så för att berätta om hela veckan med kort så har jag käkat god mat och bara tagit de lugnt...de va skönt och de behövdes....:) behövde stressa av mig lite... :)

Va på Ikea idag hittade 3 tavlor super fina och lakan sett...
Så tänkte käka nånting...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer