Hos Lotten

Hej
Idag så jag kar hängt med min kompis Lotten och hennes kille.
Det va roligt vi snackade lite och kollade på bilder på min killkompisar på facebook :)
Så snackade vi lite om olika situationer i livet som vi själva har eller bl.a som jag har mest.
Ganska irriterande den situationen jag har.
Ska inte skriva nått för då kan de inte bli rolig men om nån vill veta så äre bara att fråga ;)
Sen efter en stund så drog jag hem och åt middag och nu sitter jag här men ska logga ut nu.
Måste sluta sitta framför datorn så mkt de är inte bra för kroppen och ögen.

Asså egentligen vad ska jag göra med den situationen sitter jag och tänker typ hela tiden.
Fattar inte varför allt gick så långt.
Vem svek vem egentligen?
Vem sårade vem först?
När jag berättade en sak för dig som du lovade att inte berätta för nån sen får jag reda på att 2 klasser vet om de?
Eller vare jag när jag gjorde de där? Efter du hade sagt nej till mig typ 5 ggr?
Allt va okej sen så tog du upp de där igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer