Kort dag :)

Hej
Idag så hade vi kort dag i skolan började 10.00 med samhäll
vi satt och diskuterade om krig och kollade på en film.
Sen hade vi lunch så jag och jeanette satt och snackade lite om livet medans jag åt macka och drack smakis :)
Mmmm...supergott va superhungrig oxå...
Sen hade vi alkoholhantering med Måns i brukar i vanliga fall ha Lena.
Men men måns gav oss en uppgift och klassen tjafade emot men Lena sa ifrån början att vi inte behövde läsa hela boken om vi gjorde en uppgift sen så säger hon att vi ska göra de ändå. Då blir man väldigt sur.
Men lärarna stod kvar vid de som de sa :/ *irriterande* att de inte fattar
Men men jag satte mig framför datorn och gjorde de där jeanette satt brevid och ritade och micke satt vid andra datorn...hehe micke är alltid lika rolig :P
Sen snackade vi med en lärare om våra praktikplatser vi ska jue praktisera nästa vecka
Så ringde jag till ett ställe och kollade om de kunde ta emot oss och de kunde de :)
Så vi ska praktisera där i 6 veckor....*gud va länge*
Men vi får se hur de går..de kommer nog att gå bra :) *hoppas*
Jah så allt löste sig med praktiken.
Imorrn äre konditori då börjar vi 9.00 hoppas dagen går fort :)
Vill hem och ha helg. Ska nog träffa min morbror i helgen igen då lär han jue tjata om jobb osv *suck*
orkar snart inte lyssna mera på honom. Jag typ låssas lyssna nu för tiden orkar inte med hans tjat.
Sen kommer man hem så tjatar mamma på än :/
Neh ska nog stänga av datorn och kolla lite på tv sen sova :)
Sov bara typ 3 timmar natten tills idag :(
Måste få ordning på de där orkar snart inte längre :(
- Hej sålänge skriver mera imorrn om jag känner före hehe :P

Juste horoskop ;)
Kräftan
Ett visst töväder kan förmärkas i en relation som kärvat en tid.
Du tycks  hitta något du letat efter.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer