090108 - Skola

Hej
Idag började skolan.
Vi fick städa i köket de va hur tråkigt som helst.
Men men vi slutade tidigt de va rätt skönt :)
Så jag drog hem och åt sen så hängde jag ute med jeanette och snackade lite om livet osv :)
De va kul men de va så kallt ute :( Ville hellre göra de hemma hos henne eller mig :P
Nästa gång får vi göra de hemma hos henne eller mig :P
Får se om skolan är lika jobbig imorrn eller inte....
Orkar inte bara :/
Skolan har börjat bli tråkig iofs de är mkt annat som bidrar men men...
Får se hur de blir imorrn tror vi slutar tidigt och har typ bara 1 eller 2 lektioner så de är rätt skönt :)

Här får ni läsa horoskop som alltid:
Kräftan
Kräftor reagerar starkt mot orättvisor,
men nu tycks din ilska kunna fördunkla ditt  goda omdöme.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer