Mycket fikande

Hej
Idag så vare fett mkt fikande.
Dagen började med att jag vaknade tidigt vid typ 7 "/ liksom 7 på en lördag inte så roligt.
Jah men iafall så vid 8 så skulle vi åka till min morbror skulle hänga där ett tag idag.
Så skulle vi fika med dem..
Fick tårta ifrån Praktikten igår :)
Sen så skulle jag till en kompis som fyller år och fira henne lite :)
De va superskönt att komma hemifrån ett tag behövdes mamma håller alltid på "/ som jag verkligen hatar.
Men när man försöker säga till henne så lyssnar hon bara inte det är som om hon stänger av öronen.
De är fan irriterande..så jag brukar inte lyssna när hon snackar...Stänger öronen...Eller så går det in i ena örat och ut genom andra....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer