The vocie...

Kollar på Vakna med the voice innan jag måset göra mig iordning för att åka till Karolinska sjukhuset (KS)
Måste göra mig iordning om ett ganska långt tag men iafall...
Ska dit och kolla om jag har TBC
I tisdags så åkte jag dit och fick TBC eller PPB medel under huden och haft de nu i 3 dagar..
Så ska de bli en liten bubbla så ska sjuksköterskorna mäta den och om den är en viss storlek så har man TBC.
De är lite svårt att förklara och lite komplicerat men så där är de lättaste sättet att förklara tycker jag för nån som inte riktigt vet.
Så ungefär fick jag de förklarat för mig på sjukhuset.

Bussen går 9.11 så hinner se klart på The voice sen går tåget typ 9.30 sen går bussen till karolinska sjukhuset 9.50 ifrån karlbergs station.

Där fick ni veta hur jag ska åka osv på morronen...Lär nog vara hemma vid 12 tiden som sist va hemma 12.05

Skriver sen hur de gick på Karolinska sjukhuset 

Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

de det händer inte ett smack hos mig, sj?

2009-10-23 @ 23:14:02
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer