Utbildning..

Just nu sitter jag och kollar igenom på en hemsida om lite utbildningar..
Funderar på att söka en...sen vet man jue aldrig om man kommer in eller så men de skadar jue inte att söka..
Ska skicka in ansökningen så fort som möjligt så får vi se om jag kommer inte eller inte..
Håller tummarna...:)

Jah idag har jag inte gjort så mycket mest kollat på tv och tagit de lugnt...
Fixade lite sallad inför middagen
Enkel sallad hehe...

Postat av: Malin

SV: Ja men han tar för sig mer nu när han är äldre, det är roligare tycker jag :P

Med mig är det strålande, vad har du gjort idag då? :)

2009-10-29 @ 23:43:14
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Ja precis, det är så kul när han jävlas med charlie xD



Aw okej, hoppas du sover bättre inatt då :) Idag har jag tvättat hela eftermiddagen sen kollar på rosabandet galan :)

2009-10-29 @ 23:50:01
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer