Valborg..

Nu äre äntligen fredag
Ikväll äre valborgsmässoafton.
Ska dra till min gamla skolan ungefär där så är brasan och min kompis hjälper till och säljer grejer..
Typ korv,läsk och sånt vare sist jag va där med henne..
Tror de är samma i år..
Men gick inte till jobbet idag är lite sjuk..då tyckte inte mamma att jag skulle gå ut ikväll..
Hon tycker att om man är sjuk så kan man inte gå ut på hela den dagen..
Men vi får se..Jag har lovat min kompis Lotten att hjälpa till..
Får väl kolla upp vilken brasa min morbror ska till eller gömma mig om jag ser honom..hehe

Nej nu ska jag ner och fixa iordning tzatzikin till kvällens middag..
Tror att diskmaskinen är klar oxå..ska stänga av den osv...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer