Inflyttningsfest..

Jah igår vare jue som sagt inflyttningsfest hos Sebbe..
de va roligt...Vi köre de leken Jag har aldrig de va fett kul man får veta ganska mycket om varandra...

Shebsa och Linnéa hade tydligen nått uppdrag att försöka få mig så full som möjligt..
Hehe de lyckades verkligen inte...folk frågade hela tiden om jag ville ha nått att dricka osv.
Men tyckte jag drack ovanligt mycket för att vara jag hehe..
Va in bakis idag heller de va skönt :)

Kom hem typ vid 3.00 på morrnen...
Då la jag mig typ direkt när jag kom hem..
Va galet trött..
Vi gick ifrån Viksjö..egentligen skulle vi ta bussen men vi hade en cykel och busschauffören sa nej till att vi skulle ha den på bussen några stationer...
De va jue inte mycket folk på bussen eller så..Så vi gick och sa hej då till varandra vid Byleden...
Sen så ringde jag till Lotten och pratade med henne hela vägen hem...
Asså de gick 3 personer och jag gick själv så fick sällskap via telefon :)

Tänkte synd att man inte bodde nära byleden så slapp man gå så långt eller så..
Eller nån kompis som man hade hängt med i gänget kunde man sovit över hos den personen om de va okej såklart..

Neh nu ska jag tillbaka och jobba vidare kollar på tv samtidigt så de går lite fortare än att sitta på Morbrors jobb
Postat av: Jessica - Lill-smeds

Kikar in och hoppas du får en bra start på den kommande veckan!



Allt bra med dig annars?

2010-05-02 @ 20:24:18
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer