Ärlightet

Gör jag fel?
Är det fel att jag tänker såhär ibland?
Ibland tänker jag på hur det kunde ha varit..
Hur det skulle varit om vi träffades igen..
Om jag fortfarande litade på dig?
Om jag fortfarande berättade mina hemligheter till dig.
Nu har frågan kommit upp om att ses igen..
Och jag ska vara ärlig jag har tänkt flera gånger på hur det skulle ara.
Om jag skulle kunna litadig igen?
Skulle du svika mig igen?
Skäma ut mig inför folk igen?
Berätta mina hemligheter till folk jag inte känner?
Skulle allt vara precis som förut?
Som om tiden hade stått stilla hela denna tid...
Jag vill inte ha det som förut..
Jag vill ha vänner och personer i mitt liv som jag kan lita på.
Berätta hemligheter för..
Prata om känslor med
Du har sårat mig flera gånger än en..
Då tänker jag ALDRIG förlåta bara så att du vet!
Och kommer ALDRIG lita på dig.
Du har inte ens bett om ursäkt inte ens försökt.
Jag vill inte umgås med dig som förut.
Jag har ändrats
Jag har svårt för att lita på folk nu tack vare dig.
Litar aldrig på dig igen.
Du spelar bara en massa spel
Sa att jag kunde lita på dig sen sa du vidare alla mina hemligheter.
Litar iallafall inte på någon som känner dig.
Säger ingenting till dem.
Ärlighet varar längst.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer