Barnvakt

Ikväll så va vi barnvakt åt mina kusiner Emma 13 år & Gustav 9 år.
Så de vart inte så mycket gjort på datorn som jag ville.
Hade liksom 2 barn hängandes över axeln. Men visste de innan..
De kom 17.00 och gick ungefär 23.
Så de va lite skönt faktiskt..Emma är okej att hänga med hon är lugn osv.
Men Gustav tar på krafterna..Han har så grymt mycket energi...
Gustav tjata hela kvällen om att få käka godis..
Men vi hade inget som är gott att äta..jag har lite klubbor & karameller men de är inge goda att äta längre..
Men de satt och ritade sen medans jag kollade på Let's dance och satt framför datorn samtidigt så mycket jag kunde.
Men får göra allt imorrnkväll istället. Eller en annan dag.



Nu är jag grymt trött..men ska ta nått att käka och kolla lite på tv sen :)
Sen blir de sova för mig...Skönt skönt ska de bli...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer