Söndag

Jah då va de söndag igen..
Idag så åkte vi till Stadium vid Barkarby outlet och kollade om de hade de där linnet som jag skulle köpa.
Men hittade de inte i affären. De kan ju bli lite knasigt om man ser de i en Stadium så hänger de garanterat på ett annat ställe i en annan Stadium.
Men sen så åkte vi till Stinsen och kollade där.
Där fanns de :)
Så köpte de eller köpte och köpte vi hade bonus på kortet och jag hade 20 % rabatt så fick de gratis :)



Sen så gick vi till City Gross för jag skulle kolla om de hade
Coca cola cherry & Coca cola Vanilj men då insåg jag att jag hade druckit Vanilj Colan för längesen men köpte en iafall.
Så de står på kylning nu så ska testa sen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer